سرگرمی

سرگرمی تفریحی

سرگرمی

سرگرمی تفریحی

متن و ترجمه ی آهنگ جدید Shakira به اسم Empire

                       

 

Take off all of your skin

تمام پوستـتو دربیار [و کنار بذار]
And brave when you are free
و وقتی که آزاد شدی شجاع باش،

Shake off all of your sins
همه ی گناهانـت رو بتکون،

And give them to me
بده ـشون به من

Close up, lemme back ye
و راه برگشتـشونـو ببند،بزار من ازـت حمایت کنم

I wanna be yours, wanna be your hero
من میخوام مال تو باشم،میخوام قهرمانـت باشم

And my heart beats
و قلب من

Like the empire of the world unite
مثل قلب امپراطور جهان متحد میتپـه

We are alive
ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe
ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

You’re my wild fire every single night
تو هر شب آتش سرکش من میشی

We are alive
ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe
و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن


And you touch me
و تو منـو لمس میکنی 

And I’m like and I’m like and I’m like Oooo Oooo 
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

And I’m like Oooo Oooo
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

And I’m like Oooo Oooo
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

I will follow you down wherever you go
من دنبالـت هر جا که بری،حتی اگه سقوط کنی،میام

I, I’m baby I’m bound to you and do you know
من،من عزیزم به تو وابسته ـم،و خودت اینـو میدونی؟

Closer, pull me in tight
نزدیکـترم کن،محکم بغلـم کن

I wanna be yours, wanna be your hero
من میخوام مال تو باشم،میخوام قهرمانـت باشم

And my heart beats
و قلب من

Like the empire of the world unite
مثل قلب امپراطور جهان متحد میتپـه

We are alive
ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe
و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

You’re my wild fire every single night
تو هر شب آتش سرکش من میشی

We are alive
ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe
و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن


And you touch me
و تو منـو لمس میکنی 

And I’m like and I’m like and I’m like Oooo Oooo 
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

And I’m like Oooo Oooo
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

And I’m like Oooo Oooo
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو


I’m just gonna raise my head
فقط سرـمو بلند میکنم،

Welcome to the final end
به آخرین سرانجام خوشامد میگم

And I’m gonna fight
و میجنگـم

I’m just gonna raise my head
من سرـمو بلند میکنم

And hold you close
و تو رو نزدیک خودم نگه میدارم؛

Like the empire of the world unite
مثل امپراطور جهان متحد

I wanna be yours, wanna be your hero
من میخوام مال تو باشم،میخوام قهرمانـت باشم

And my heart beats
و قلب من

Like the empire of the world unite
مثل قلب امپراطور جهان متحد میتپـه

We are alive
ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe
و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

You’re my wild fire every single night
تو هر شب آتش سرکش من میشی

We are alive
ما سرزنده و پرانرژی ایم

And the stars make love to the universe
و ستاره ـها به دنیا عشق میورزن

And you touch me
و تو منـو لمس میکنی 

And I’m like and I’m like and I’m like Oooo Oooo 
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

And I’m like Oooo Oooo
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

And I’m like Oooo Oooo
و من اینجوری میشم [که فقط میتونم بگم] اووو

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 16:59 http://chapyar.com

سلام
به ما هم سر بزن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.